خود را به من بسپار...


مهتاب عشق

عشق من عاشقم باش

 

 

 

دستت را به من بسپار تا از گرمی آن وجودم را پر کنم

 

گوشت را به من بسپار تا زمزمه ی عشق را در آن جاری کنم

 

شانه ات را به من بسپار تا آن را تکيه گاه تنهایی ام کنم

 

قلبت را به من بسپار تا آن را در هاله ای از نور نگهداری کنم

 

صدايت را به من بسپار تا مهربانی ات را تدريس کنم

 

چشم هايت را به من بسپار تا تازگی های عشق را درآن در يابم

 

جسمت را به من بسپار تا معنی خواستن را ياد بگيرم

 

ياد بگيرم چگونه تو را بپرستم و چگونه در حضور عشق خود را

 

بازيابم

 

ای کاشف موجوديت عشق...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:,ساعت 14:56 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com